Co się dzieje ze zgłoszeniem?

Proces selekcji zgłoszonego przez siebie punktu możecie śledzić samodzielnie na swoim profilu, ponadto otrzymywać będziecie informacje e-mailowe o aktualnym statusie zgłoszenia. Każdemu zgłoszonemu na Pyrkon punktowi programu nadajemy status „nowy” z chwilą pojawienia się w naszym systemie. Każde zgłoszenie przechodzi przez kilka faz, zanim ostatecznie znajdzie się w programie (czego serdecznie Wam życzymy) albo zostanie odrzucony:

„nowy” - punkt program, który dopiero pojawił się w systemie i ma co najwyżej tydzień, organizator jeszcze nie zajął się tym punktem;

„moderacja” - punkt programu został przejrzany przez organizatora, w tej fazie trwa korespondencja między szefem bloku, a twórcą programu (korekta opisu, dopracyzowywanie tematu, wymaganego sprzętu), ten etap trwa około dwóch tygodni;

„wstępnie przyjęty/zweryfikowany” - punkt programu został wstępnie zaakceptowany i przypuszczalnie znajdzie się w programie, ostateczna decyzja nastąpi na początku lutego;

„przyjęty” - punkt programu został przyjęty do programu, a pod koniec lutego zostanie mu przydzielona sala i miejsce;

„rezerwa” - punkt programu znalazł się na liście rezerwowej - spodobał nam się, ale niestety nie mamy już miejsca w programie. Poprzez umieszczenie go na liście rezerwowej prosimy o przygotowanie go na wypadek, gdyby pojawiła się okazja jego przeprowadzenia już na konwencie (z listy rezerwowej możecie się oczywiście wykreślić). Szef bloku skontaktuje się z twórcami w przypadku przeniesienia go do programu;

„program” - punkt został przyjęty do programu, przypisano mu miejsce i czas;

„odrzucone” - niestety punkt programu nie spełnił kryteriów przyjmowania do bloku i został odrzucony (w wiadomości od szefa bloku programowego znajdują się szczegóły).

W przypadku pytań prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy.